Noticies

L'alcalde de l'Aleixar, Antoni Abello, amb l'intendent Jaume Morón i el sotsinspector Enrique Rodríguez  de l'àrea bàsica policial Baix Camp-Priorat
04/03/2020 Actualitat
L’alcalde de l’Aleixar, Antoni Abelló, ha rebut a l’Ajuntament aquest dimecres, 4 de març de 2020, al nou cap dels Mossos d’Esquadra de l ’àrea bàsica policial Baix Camp-Priorat , Jaume Morón, i al sotsinspector Enrique Rodríguez. Durant la visita dels comandaments policials s’ha tractat del nou...
23/08/2019 Actualitat
Avui ens ha deixat un bon alcalde i un gran amic, Josep Rabascall i Domingo, Alcalde de Maspujols. Des de l'Ajuntament de l'Aleixar volem transmetre el nostre més sincer condol a la seva família, amics i al poble de Maspujols.
07/11/2016 Actualitat
Monitors/monitores nadal 2016-2017. Podeu presentar el vostre currículum fins el dia 22 de novembre de 2016 a l'ajuntament.

Formulari de cerca