L’Ajuntament de l’Aleixar posa a concurs l’obra de millores a l’equipament de la Sala Esportiva Polivalent

20/03/2024 Actualitat

L’Ajuntament de l’Aleixar obre el termini de presentació d’ofertes per la reforma a l’equipament de la Sala Esportiva Polivalent del poble.

Amb un pressupost base que ascendeix a 59.291,19€, amb IVA inclòs, aquest projecte té com a objectiu principal eliminar les barreres arquitectòniques que actualment limiten l'accessibilitat per a les persones amb mobilitat reduïda. Aquesta iniciativa no només busca crear un entorn més inclusiu, sinó també adequar les instal·lacions per tal de respondre a les necessitats dels ciutadans.

Una de les principals tasques inclou anivellar i pavimentar de manera òptima el terra de la Sala, assegurant no només una superfície segura sinó també una millora en l'experiència dels usuaris. Així mateix, es preveu la substitució dels serveis que actualment es troben en un estat obsolet, garantint un funcionament eficient a llarg termini.

Les empreses interessades podran presentar les seves ofertes fins al dia 2 d’abril de 2024 a les 14h.

Aquesta iniciativa suposa un canvi significatiu en les instal·lacions de la Sala Polivalent, així com una demostració del compromís de l’Ajuntament amb la comunitat local. L’adequació d'aquest espai expandirà els serveis oferts al poble, a més de promoure l'esport, la salut i el benestar per a tothom.

Aquesta reforma de la Sala Esportiva Polivalent de l'Aleixar és una declaració de compromís amb la inclusió, el progrés i el futur de la localitat. Amb aquesta inversió, l’Ajuntament espera obrir noves oportunitats i crear un espai que no només serveixi com a centre esportiu, sinó com a punt de trobada per a tota la comunitat.

Podeu consultar tota la informació al següent enllaç.