El Departament de Cultura atorga a l’Ajuntament de l’Aleixar una subvenció per redactar el projecte de reforma de la Sala de la Societat

26/02/2024 Actualitat

El Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya ha atorgat a l’Ajuntament de l’Aleixar la subvenció “Redacció de Projectes d’Obra d’Equipaments Culturals de Titularitat Municipal”, amb un finançament de 6,992,44€.

Aquests ajuts tenen com a objectiu finançar la redacció del projecte bàsic o executiu d’obres de construcció, rehabilitació o reforma d’equipaments culturals com a biblioteques, espais escenicomusicals, centres culturals... de titularitat municipal. Aquests projectes s’han de realitzar entre l’1 de gener del 2023 i el 30 de juny del 2025, i l’import atorgat anirà a funció dels habitants del municipi sol·licitant de l’ajut, d’entre 2,5 milions d’euros de dotació pressupostària màxima.

En el cas de l’Ajuntament de l’Aleixar, la quantia a percebre ha estat de 6,992,44€ i té com a objectiu la redacció del projecte de renovació i reforma de l’espai escenicomusical del poble, la Sala de la Societat. Amb això, es pretén oferir una experiència cultural de millor qualitat per als aleixarencs i aleixarenques, així com per tots aquells visitants que es desplacen fins al municipi.

La Sala de la Societat de l’Aleixar és un dels centres neuràlgics de la vida cultural del poble, acollint des de representacions teatrals, xerrades, fins a concerts i altres esdeveniments culturals. A més de millorar les condicions de l’espai, també es busca crear un entorn més acollidor i adaptable per a tota mena d’activitats culturals.

Amb aquesta subvenció atorgada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de l’Aleixar es posa en marxa per aconseguir aquesta renovació tan esperada per a la vida cultural del municipi.