Programa d'actes Festa Major de Sant Blai 2018

del 2 al 5 de febrer

DIVENDRES 2 DE FEBRER

13h00 REPIC DE CAMPANES

22h ACTUACIÓ FITO LURI presenta.

SILENCI, és la nova gira del cantautor Fito Luri, que ha decidit fer -la a cor obert, en solitari, sense cables, a on el cantautor de Cassiopea, disposa davant de públics reduïts aquelles cançons més intimes, les que canta sol en el seu món.Cada cançó anirà precedida de la història que el va inspirar, Luri ha decidit no tenir complexos, ni pudor, obre la porta del que sent ben profund, i a pams de distància ho aboca amb els ulls tancats rere la seva guitarra.

A més, ja és sabut la comunió que hi ha entre Vermuts Miró i Fito Luri,és per això que en aquesta gira durant el concert els assistents podran regar l'instant amb glops de vermut, sabíeu que els avis del cantautor eren pagesos i tenien una botiga de queviures?, allà va ser a on va provar per primer cop el vermut, convidat pel seu avi d'amagat al rebost de la botiga, aquella complicitat encara dura ara, i en els seus records aquells instants estan ben presents, de fet les cançons de la gira SILENCI,son les més especials pel cantautor.

El músic portarà les seves històries les seves cançons, encens i vermut, tu posa l´escenari. Un instant difícil de repetir, un moment que esdevindrà per molts anys en les retines i les orelles dels convidats..

LLOC: Sala d'espectacles de la Societat.

ORGANITZA: Lliga contra el càncer

Preu entrada: 8

DISSABTE 3 DE FEBRER

11h05 ANADA A L'ERMITA

El ball de Bastons de l’Aleixar ballaran i picaran des de la plaça fins l’Ermita.

LLOC: Sortida de la Plaça de la Vila

ORGANITZA: Bastoners de l’Aleixar

12h MISSA EN HONOR A SANT BLAI

Benedicció dels fruits

LLOC:Ermita de Sant Blai

ORGANITZA: Parròquia de l'Aleixar.

13h15 En sortir de missa, VERMUT “Musical”

Dissabte al matí, vermut i vi! Volem tornar a omplir la plaça de música i alegria,

EXHIBICIÓ TRIAL BIKE

Amb participants locals, no us ho perdeu!!

LLOC: Ermita de Sant Blai

17h00 RUA DE CARNAVAL

Pels carrers del poble. Premi a la millor carrossa.

ORGANITZA: Societat Recreativa “La Unió”.

19h00 BALL DE CARNAVAL amb “Music4you”

Musica de carnaval per petits i grans

LLOC: Sala d'espectacles de la Societat.

23h59 FESTA DE CARNAVAL

No guardeu la disfressa i veniu a celebrar el carnaval amb nosaltres.

Us hi esperem a tots i tots/es!!

ORGANITZA: Colla de Joves de l’Aleixar

DIUMENGE 4 DE FEBRER

12h15 MISSA EN HONOR DELS SANTS VOTATS

St. SEBASTIÀ, St. ROC, St. ANTONI, Sta. SUSANNA, Sta. BÀRBARA i Sta. LLÚCIA

LLOC: Església de Sant Martí Bisbe.

ORGANITZA: Parròquia de l'Aleixar.

13:30h Presentació del llibre, “Associació juvenil Colla de Joves de l’Aleixar. 20è Aniversari (1993-2013),de Sergi Borrallo Llauradó Intervindran: Alcalde de l’Aleixar, President de la Colla de Joves, Fina Anglès Soronellas i l’autor.

ORGANITZA l’Ajuntament

LLOC: Sala d'espectacles de la Societat

19:00 SESSIÓ DE TEATRE amb l'obra “S.A.C. (Servei d'Assistència al Ciutadà)

Uns policies excèntrics ofereixen a la població el seu Servei d'assistència ciutadana, "S.A.C". La seva tasca és fer la vida més fàcil als vianants però en realitat els acaba complicant l'existència. Aquests policies fan un abús total del poder que l'uniforme, el xiulet i la porra els infereix i fan esclatar de riure el públic amb les seves ocurrències. Tant et poden fregir a multes i deixar-te empaperat com formar un tumult obligant a creuar un pas de vianants a tot aquell que sigui a prop. Malcarats però simpàtics, aquests policies arriben per posar ordre amb el seu caos total. Dos components de Clownic de Tricicle, Edu Méndez i Gerard Domènech, hem creat "La Ridens", una nova companyia sota el segell de Gagman Produccions SL, que ve a ser la germana petita de Clownic.Seguim amb la filosofia de fer riure a l'espectador cada pocs segons emprant el llenguatge universal del teatre de gest. Després de tants anys interpretant els espectacles de Tricicle no ens volem desprendre d'un estil que ja reconeixem com a propi, però evolucionem introduint algunes novetats.

Preu entrada: Adults 5€.

ORGANITZA

SOCIETAT RECREATIVA “LA UNIÓ”

Pont de l’Abadia, 3,43381 L’Aleixar, Tarragona