Oberta la convocatòria per constituir una borsa d’auxiliars administratius

27/10/2023

Oberta la convocatòria per constituir una borsa d’auxiliars administratius

L’Ajuntament de l’Aleixar ha publicat les bases i la convocatòria per a constituir una borsa d’auxiliars administratius (C2) per cobrir vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingència temporal d’aquest grup professional que es doni a l´Ajuntament.

Les persones interessades poden presentar la seva candidatura fins al 27 de novembre inclòs, amb el model normalitzat d’instància que s’annexa a les bases i havent satisfet la corresponent taxa de drets d’examen, quantificada en 19,35 euros, mitjançant una transferència bancària a l’Ajuntament.

Les proves consistiran en:

• fase oposició:

- una prova obligatòria i eliminatòria tipus test de 30 preguntes sobre el temari inclòs en la convocatòria
- una prova obligatòria i eliminatòria de tipus pràctic relacionada amb les funcions, atribucions i comeses pròpies del lloc de treball i segons el temari inclòs en la convocatòria

El resultat final de l’oposició és la suma de les puntuacions obtingudes en el conjunt de les proves puntuables realitzades. Només les persones que hagin superat la fase d’oposició podran passar a la fase de concurs.

• fase concurs:

- consistirà en una entrevista, no eliminatòria, i en la valoració de la formació degudament acreditada de la persona aspirant.

La puntuació definitiva del concurs oposició és el resultat de sumar les puntuacions obtingudes en les dues fases.

La borsa es constituirà amb les persones que hagin superat el concurs oposició per ordre de la puntuació total obtinguda, de major a menor, segons el resultat de les proves i els mèrits acreditats i valorats, la qual cosa determinarà l’ordre de prioritat en la crida de les persones candidates per oferir-les les propostes de contractació en el moment que hi hagi una vacant, substitució o altres contingències temporals d’aquest grup professional.

Podeu descarregar les bases i la convocatòria en aquest enllaç o en el document adjunt