Nova aplicació municipal

04/08/2017

Nova aplicació municipal

L’Ajuntament de l’Aleixar informa que té disponible una nova aplicació mòbil per a les comunicacions entre l’Ajuntament i els seus vilatans. El nom de l’aplicació és “BANDOS.ES” i la podreu trobar a les principals botigues d’aplicacions mòbils “App Store” i “Google Play Store

Aquesta nova aplicació mòbil pretén ser una finestra oberta a tots els vilatans que vulguin acostar-se a nosaltres per obtenir o intercanviar informació amb l'organisme municipal.

El nostre principal objectiu és apropar a tots els vilatans els serveis municipals amb la idea de, a més de facilitar-los qualsevol tràmit o gestió, obtenir propostes, opinions o suggeriments que ens permetin seguir millorant.

A través d'aquesta aplicació, pretenem arribar a tots els mòbils i ser un organisme proper amb el qual treballar o realitzar qualsevol tipus de consulta sigui de forma àgil i eficaç.

El personal del consistori així com tot aquell que nodreix de continguts aquesta aplicació, l'actualitza per oferir-los la última hora de tot el que passa a l'Ajuntament i al municipi. D'aquesta manera, volem que vostè sigui també partícep de tot el que succeeix i pugui fer les seves aportacions per seguir millorant com a institució.

Aprofitem per informar-vos que l’actual servei del “WarnApp” ha deixat de funcionar i quedarà en desús.