L’Ajuntament reparteix mascaretes per a infants fins a 13 anys

26/04/2020

L’Ajuntament reparteix mascaretes per a infants fins a 13 anys

L’Ajuntament de l’Aleixar repartit 100 mascaretes per a infants d’entre 4 i 13 anys perquè puguin sortir amb seguretat de casa amb el nou permís decretat pel govern. Cal recordar que no és recomanable que infants menors de 3 anys portin mascareta. El repartiment de les mascaretes infantils s'ha fet casa per casa a càrrec de l'alcalde, Toni Abelló, i de la regidora Bet Castell.

L’Ajuntament de l’Aleixar ha adquirit un total de 200 mascaretes, 100 de les quals ja han estat subministrades , mentre que les altres 100 es repartiran la setmana vinent. Es tracta de mascaretes de cotó de doble capa que es poden reutilitzar rentant-les a 60 graus per higienitzar-les.

L'objectiu de l'Ajuntament és que els nens i les nenes del municipi menors de 13 anys puguin sortir ben protegits a passejar 1 hora al dia pel municipi.

Recordeu que les principals mesures de seguretat contra la COVID 19 són mantenir la distància de seguretat de 2 metres i rentar-se sovint i molt bé les mans.