L'Ajuntament posa en marxa noves mesures de prevenció contra el COVID-19

23/03/2020

L'Ajuntament posa en marxa noves mesures de prevenció contra el COVID-19

L’Ajuntament de l’Aleixar comunica que a partir d’aquest dijous, 26 de març, s’iniciaran noves mesures per seguretat i prevenció contra el coronavirus COVID 19, consistents en la desinfecció  dels carrers, de les places del nucli del poble i de les 6 illes de contenidors existents al municipi i als disseminats.

Concretament:

• Cada dijous a partir de les 9 del vespre dos vehicles, amb dues persones de l’Ajuntament cadascun, sortiran a desinfectar els carrers del municipi, els parcs, places i jardins.
  • A més, cada dilluns i dijous al matí, personal de la brigada municipal, desinfectarà els contenidors i els entorns de les 6 illes de contenidors per a la recollida selectiva que hi ha al nucli i als disseminats.

En ambdós casos per a aquestes tasques setmanals s’utilitzarà una solució d’hipoclorit amb aigua, amb la qual es ruixaran a baixa pressió els espais públics i els contenidors a desinfectar. Aquesta solució ja s’ha provat en altres municipis del nostre entorn, i des de l’Ajuntament considerem que és la més adequada per a aquests objectius de prevenció.

Per a un bon desenvolupament d’aquestes accions es prega la col·laboració i la comprensió de la ciutadania per les molèsties momentànies amb què es puguin trobar.

L’Ajuntament pren aquesta iniciativa com una acció preventiva mentre duri l’estat d’alarma existent i per evitar la possible expansió de l’epidèmia de coronavirus al terme de l’Aleixar.