L’Ajuntament decreta el desistiment per atorgar l’explotació del bar de la piscina

16/06/2020

L’alcaldia de l’Ajuntament de l’Aleixar ha signat en data 15 de juny el decret de desistiment del procediment que es va obrir el passat mes de març per atorgar la llicència d’explotació del bar de la piscina.

El decret argumenta que just quan es va obrir el concurs perquè es presentessin ofertes  es va declarar l’estat d’alarma per la COVID 19 que, entre altres coses, va significar la suspensió dels tràmits i procediments administratius fins al passat 1 de juny. Aquest fet posava de nou el comptador en marxa perquè es poguessin presentar ofertes fins al 25 de juny.

El decret explica que fins al moment només s’havia presentat una proposta per a explotar el bar de la piscina. A més, està previst que el mes de setembre s’iniciïn les obres de condicionament del bar, amb una durada de 5 mesos, que obligarà a tancar l’espai.

Per aquestes circumstàncies, i vist l’endarreriment que s’ha produït en el procediment per atorgar l’explotació de la piscina per la crisi sanitària, l’alcalde de l’Aleixar, Toni Abelló, finalment, ha decretat el desistiment del procediment que s’havia començat al març.

Podeu consultar el text íntegre del decret en el document adjunt.