La fibra òptica arriba a l’Aleixar

08/04/2020

La fibra òptica arriba a l’Aleixar

Avui dimecres, 8 d’abril, està previst que comencin els treballs de desplegament de la fibra òptica a l’Aleixar, la qual cosa suposarà un salt qualitatiu molt important en les comunicacions per internet tant per a les famílies com per a les empreses del municipi.

La instal·lació anirà a càrrec de l’empresa Adamo, amb qui l’Ajuntament ha acordat la instal·lació de la fibra òptica a l’Aleixar, tot i que Einesa Cable realitzarà els treballs. Adamo és una empresa sueca ubicada a Barcelona especialitzada en fer arribar la fibra òptica allà on altres operadores no arriben, i més concretament a noves zones urbanes d'alta densitat de població i a zones rurals. En aquest sentit, aquesta empresa ja ha realitzat instal·lacions similars en altres poblacions del nostre entorn, com ara Alforja.

Adamo ofereix als veïns i veïnes una velocitat d’internet de 1.000 Mb de descàrrega i 300 Mb de pujada. Per a l'obertura i llançament de la comercialització de la seva xarxa a l'Aleixar, els primers clients a contractar el servei d'Adamo gaudiran d'una oferta de 3 mesos de servei gratuït. Es pot contractar "Fibra FAST!" de 1.000 Mb per 34,99 euros / mes o la "Fibra Essencial" de 50 Mb per 29,99 euros / mes. Tots dos preus inclouen l'IVA i la quota de línia. L’empresa també pot configurar un paquet de serveis (Internet, telefonia fixa i mòbil) a mida.

Per a més informació i si voleu contractar els serveis d'Adamo, consulteu www.adamo.es o truqueu de franc al 900 828 800.