L’1 de juliol obre la piscina municipal

L’1 de juliol obre la piscina municipal

La piscina municipal obrirà a partir de dimecres 1 de juliol i fins al 15 de setembre, amb noves normes de funcionament a causa de la COVID-19. Així, l’horari serà d’11 a 20 hores però es tancarà de 15.30h a 16h per a realitzar els preceptius treballs de desinfecció de les instal·lacions. També hi haurà control d’accés perquè l’aforament està limitat al 30 %.

Pel que fa a l'accés, l'alcalde Toni Abelló ha dictat un decret per restringir l'accés a la piscina, de manera que només podran accedir-hi:

- les persones empadronades a l’Aleixar

- les unitats familiars que acreditin residència temporal al municipi durant el període en el que estiguin obertes les instal·lacions

- les persones que acreditin parents de fins a segon grau de consanguinitat empadronats a l’Aleixar

Pel que fa als preus,  el Consistori ha optat per mantenir l’abonament per a tota la temporada i els descomptes habituals per a les famílies, d'acord amb el barem següent:

- nens i nenes fins a 3 anys i majors de 65 anys: accés gratuït

- abonament de temporada de 4 a 10 anys: 26 euros

- abonament de temporada per d’11 a 64 anys: 44 euros

Descomptes:

- Associació de Joves:  15% de descompte presentant el carnet de l’Associació de Joves de l’Aleixar en tots els abonaments de temporada. Els joves es situaran en l’últim lloc de la unitat familiar

- Família nombrosa: 15% de descompte presentant el carnet de família nombrosa: s'aplica el descompte a tots els membres de la unitat familiar

- Família monoparental: 15% de descompte presentant el carnet de família monoparental: s'aplica el descompte a tots els membres de la unitat familiar

- Abonaments familiars de temporada. Descomptes en els abonaments de temporada: per a obtenir-los, caldrà tramitar tots els abonaments en el mateix moment i aplicar els descomptes amb el següent ordre en els membres de la unitat familiar: 1r membre sense descompte, 2n membre 5% de descompte i resta de membres 10% de descompte.

Per aconseguir l'abonament corresponent, prèviament us heu de posar en contacte amb l’Ajuntament mitjançant una trucada telefònica al 977 815 005, i després heu de fer una transferència al compte ES06 0182 5634 1102 0008 8408, indicant: el número d’abonaments, noms de les persones incloses en l'abonament i el número de targeta d’accés.

Una vegada hagueu fet el pagament, haureu de  passar a recollir la targeta d'accés a la piscina per l'Ajuntament, de dilluns a divendres de 9 a 15h. Recordeu que és obligatori disposar de la targeta d'accés per entrar a la piscina.

D'altra banda, altres normes a seguir són les següents:

- NO es podran fer servir els vestuaris de la piscina, que estaran tancats

- Només es podran fer servir les lavabos de la zona de platja de la piscina

- Dins les instal·lacions s’han de guardar les distàncies de seguretat entre persones d’1,5 m

Per últim, preguem la màxima col·laboració de les persones usuàries en el respecte d’aquestes normes perquè tothom pugui gaudir de la piscina amb la màxima seguretat possible.

Formulari de cerca