Jornada esportiva solidària farcida d’activitats per a tothom per al 22 de juliol

17/07/2023

El Club Excursionista de l’Aleixar organitza una jornada esportiva solidària, per dissabte 22 de juliol, farcida de tot tipus d’activitats per a totes les edats. La jornada compta amb el suport de l’Ajuntament de l’Aleixar i la recaptació de les inscripcions es destinarà a la delegació de la Lliga contra el càncer del municipi.

El programa d’activitats previst s’ha ampliat i consta de les propostes següents:

• Zumba de 9 a 9.40 h
  • Body combat de 10 a 10.40 h
  • Hiit training d’11 h a 11.40 h
  • Jocs infantils a la piscina de 2 / 4 de 12 fins les 12 h
  • Aquagym per a adults d’1 / 4 d’1  a l'1 del migdia

A més, durant tot el dia es podrà practicar minifutbol, minibàsquet, circuit d’agilitat, circuit amb patins (cal portar-los) i altres activitats.

Per participar en la jornada esportiva és preferible fer la inscripció prèvia, bé presencialment el dimecres 19 de juliol, a partir de les 8 del vespre, al bar de la piscina, o bé mitjançant el formulari que podeu trobar en aquest enllaç https://forms.gle/u7sfmnJb8stBgjMQ9

El preu de les inscripcions és de 10 euros per a participants a partir de 13 anys i de 5 euros per a participants d’entre 5 i 12 anys.

Hi haurà també Vermut Runnero inclòs en el preu d’inscripció, consistent en vermut i tapa d’arròs o de fideuà.

Les persones que s’inscriguin el mateix dia 22 no tindran inclòs el vermut, per una qüestió d’aprovisionament.

L’Aleixar és petita però solidària, per això us hi esperem! No hi falteu!