Actes del 10 de Setembre de 2019

06/09/2019

Actes del 10 de Setembre de 2019

Benvolgudes aleixarenques i aleixarencs,

El passat 15 de juny vaig tenir l’immens honor de ser escollit de nou alcalde de l’Aleixar gràcies als vostres vots i al suport majoritari de la resta de companys i companyes que integrem l’Ajuntament de l’Aleixar.

A l’Ajuntament, les persones que som regidores i regidors defensem models i idees diferents sobre algunes de les qüestions a tractar, però n’estic segur que totes i cada una de les persones que formem el nou Consistori compartim una il·lusió, una esperança i un objectiu: volem que el nostre municipi, l’Aleixar, i que el nostre país, Catalunya, puguin decidir el seu futur, volem que la nostra veu sigui respectada i, a més, som ferms defensors i defensores de la Dignitat, la Llibertat i la Democràcia.

Però no ens enganyem. La realitat és que Catalunya pateix la humiliació de tenir preses i presos polítics, que tenim companys i companyes exiliats i que la llarga mà de la repressió no s’atura.

És per això que en nom propi i, n’estic segur, en nom de totes les companyes i companys de Consistori, aquest 11 de Setembre us animo a participar en l’acte que se celebrarà al nostre municipi i a acompanyar-nos en la manifestació que l’endemà es farà a Barcelona. Hem de mantenir la unitat, una unitat que serà molt necessària per afrontar unes sentències que seran una nova adversitat per a totes i tots nosaltres.

Finalment, vull tenir un sentit record per l’alcalde de Maspujols, recentment traspassat. El Josep Rabascall sempre va ser un ferm defensor d’aquesta Catalunya lliure que totes i tots volem i és per això, Josep, que aquest 11 de Setembre el meu crit de Llibertat també el faré recordant-te i en el teu honor.

Antoni Abelló Grau

Alcalde

Setembre, 2019

PROGRAMA D’ACTES

Dimarts 10 de setembre de 2019

A 2/4 de 10 del vespre Sopar Popular a la Plaça de la Vila.

Ensaladilla, cuixetes de pollastre, pa, aigua, vi i cafè. (9 €, reserves a l’Ajuntament fins el dilluns dia 9)

Després de sopar, escoltarem les havaneres, cançó catalana i música de ball amb el grup “Els Pescadors del Francolí”.

A  la  mitja  part hi haurà els tradicionals parlaments de l’Alcalde i dels representants de l’ANC.

S’obsequiarà a tots els assistents amb mimoses, fruits secs i rom cremat.