Festa Major de Sant Blai 2017

• Calendari: 2/2/2017 12:15h

Aquest cap de setmana, Festa Major de Sant Blai a l'Aleixar

La Societat Recreativa la Unió, amb el suport de diverses entitats del municipi i de l'Ajuntament de l'Aleixar, organitza la Festa Major de Sant Blai del municipi que començarà divendres 3 de febrer i finalitzarà dilluns dia 6.

El programa d'activitats previstes inclou l'actuació del cantautor valencià Andreu Valor divendres 3 de febrer a les 22.30 h a la Sala d'Espectacles de la Societat; l'humorista Xavi Giménez dissabte 4 de febrer a les 19 h al mateix lloc; un concert jove també dissabte a partir de les 12 de la nit i la representació de l'obra de teatre "Amores que matan" el diumenge 5 de febrer, també a la Sala de la Societat.

Els actes més tradicionals també tenen lloc al programa amb l'anada a l'ermita de Sant Blai el dissabte a les 11 h amb l'acompanyament del ball de bastons. La sortida és des de la Plaça de la Vila. Després de la celebració de la missa en honor a Sant Blai a l'ermita, i de la benedicció dels fruits, hi haurà també ballada de sardanes amb la cobla La Principal de Tarragona.

Diumenge 5 de febrer sobre les 13 h tindrà lloc un vermut "Revival" a la Plaça de la Vila.

Per als mes petits s'ha programat un taller infantil divendres 3 de febrer a les 17.30 h i una sessió de cinema infantil a les 18 h el dilluns 6 de febrer a la Sala de la Societat.